مد و استایل

جدیدترین سبک پوشش، مد و استایل

مد و استایل

جدیدترین سبک پوشش، مد و استایل

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاتو ابرو چیست؟ تاتو ابرو یکی از اعمال زیبایی است که توسط آن رنگ به صورت مستقیم با تیغ هایی مخصوص وارد پوست خواهد شد و در دو نوع تاتو موقت و دائم موجود خواهد بود. هرچه دنیای زیبایی پیشرفت بیشتری می کند در دنیای تاتو نیز شاهد پیشرفت های بسیار زیادی خواهید بود به شکلی که این روزها شاهد مدل های مختلفی از تتو ابرو خواهید بود که کاملا طبیعی بوده و رنگ آنقدری ظریف داخل پوست طراحی می شود که با ابرو واقعی تفاوتی نخواهد داشت. در دنیای بزرگ تاتو می توان انواع روش های هاشور ابرو، تاتو ابرو به روش سایه، میکرو پیگمنتیشن و میکرو بلدینگ و فیبروز را شاهد بود.

انواع مدل تاتو ابرو اسپرت مناسب برای صورت گرد

در مورد تفاوت میان تکنیک های تاتو ابرو چه می دانید؟ همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم در دنیای تتو تکنیک های متفاوتی شاهد خواهید بود که در واقع هر یک از آنها تکامل دهنده تکنیک قبلی خواهند بود و این راه همچنان در حال پیشرفت است. در میان انواع مدل های تاتو هاشور ابرو سه بعدی، هاشور ابرو اسپرت، هاشور ابرو خطی، فیبروز ابرو و سایه ابرو جزو پر طرفدار ترین ها هستند.

در مدل تاتو های قدیمی همواره رنگ به صورت نامنظم در کل پوست ابرو توسط متخصص پخش می شد و بعد ها پاک کردن تاتو ابرو کار بسیار سختی بود، به شکلی که همواره مقداری از رنگ در زیر پوست باقی می ماند. در چنین شرایطی دیگر شخص نمی توانست در طول مدت زمان حتی طولانی نیز مدل های تاتو ابرو پهن، کوتاه و باریک دیگری را بر روی ابرو های خود انجام دهد.

مدل تاتو ابرو نی نی سایت

فیبروز ابرو چگونه است ؟

در تکنیک های جدید دیگر رنگ به شکل گذشته در اعماق پوست وارد نخواهد شد، این تکنیک ها همگی منجر می شوند تا رنگ در لایه ای نازک از سطح پوست وارد شده و در چنین شرایطی شما زودتر شاهد پاک شدن تاتو ابرو خود خواهید بود؛ به علاوه اینکه این مدل از تتو ابرو به شکل واقعی موهای ابرو نزدیک تر می باشد. فیبروز ابرو چیست؟در تکنیک فیبروز با قلم های مخصوصی هر دانه از ابروی شما به گونه ای طراحی می شوند که افراد دیگر به هیچ عنوان متوجه تاتو ابرو در شما نخواهند شد.

این تاتو جدید نوعی از تاتو موقت بشمار خواهند رفت که در نهایت می توان با استفاده از آن به قرینه سازی هر دو ابرو پرداخت، در این روش فرم دادن به تاج و آرک ابروها به سادگی و بسیار طبیعی صورت خواهد پذیرفت. این نوع از تاتو به سادگی پاک شده و تغییر حالت دادن به ابرو راحت تر صورت می گیرد و بین یک ماه تا نهایتا تا 1 سال دوام خواهد داشت. آیا فیبروز ابرو درد دارد ؟ در انواع فیبروز ابرو درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم شاهد خواهید بود و به دلیل آنکه کشیدن تار های ابرو کاملا به صورت دستی انجام می شود دقت بیشتری برای آن صورت می گیرد.

یادتان باشد قبل از هرکاری باید فرم صورت خود را شناخته و مطابق با آن ابرو را طراحی کنید، برای این کار راه کاری ساده وجود دارد که در تمامی آرایشگاه ها بر همین اساس طراحی ابرو فرد انجام خواهد گرفت، بنابراین قبل از هر کاری یک آرایشگاه زنانه معتبر و یا سالن زیبایی خوب برای انجام کار فیبروز ابرو پیدا و رزرو نمایید تا به بهترین نتیجه برسید.

منبع: هرآنچه که باید درباره انواع مدل تاتو ابرو بدانید


  • farzin alipoor